Paskelbta Metodinės priemonės, Morfologija, Pamokų planai, priemonės ir idėjos, Veiksmažodis

Pamoka „Dalyvių, pusdalyvių ir padalyvių vartojimas“

     Neasmenuojamosios veiksmažodžių formos – viena iš sunkiausiai specialiųjų poreikių vaikams įsisavinamų temų.  Tik vaizdingi ir praktiniai23588212-abstract-businesswoman-hits-the-sales-target pavyzdžiai padės suvokti dalyvių, padalyvių ir pusdalyvių vartojimo kalboje ypatumus. Šis pamokų planas skirtas temos įtvirtinimui, tačiau skaidrėse esančias užduotis galima panaudoti ir supažindinant su dalyviais, padalyviais ar pusdalyviais, ir aiškinant, kodėl lietuvių kalboje jie yra vartojami. Pamokos planas parengtas pagal UPC projekto „Pagrindinio ugdymo pirmojo koncentro 5–8 klasių mokinių lietuvių kalbos esminių kompetencijų ugdymas“ rekomendacijas.

Pamokos planas

Dalyvio, pusdalyvio ir padalyvio vartojimas

Mokomės kepti picą

Užduotys visai klasei

Individuali užduotis

Vertinimo žetonai

Pamoka „Dalyvių vartojimas sakiniuose“ 

4 komentarai “Pamoka „Dalyvių, pusdalyvių ir padalyvių vartojimas“

    1. Ačiū! Visi laikai lentelėje surašyti tam, kad mokiniai atkreiptų dėmesį ir patys pasakytų, jog neveikiamosios rūšies dalyviai ne visus laikus turi. Pritaikytoje užduotyje to jau nebėra, tačiau paliktas užuominos debesėlis taip pat skatina atkreipti dėmesį į neveikiamosios rūšies dalyvių laikus. Atsiprašau, kad to nepaaiškinau publikuodama pamokos planą ir užduotis.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s