ŽODYNO TURTINIMO IR GERUMO PAMOKOS

     Stebėdama savo mokinių emocijas supratau, kad pati neįdomiausia užduotis jiems yra naujų žodžių mokymasis. Nuolatinis kartojimas, kad turtingas žodynas leis jiems be kliūčių bendrauti su girdinčiais žmonėmis, jokio įspūdžio nebedaro. Suformulavusi mintyse šitą sakinį, stabtelėjau ties žodžiu „kartojimas“. Visiems puikiai žinoma, kad kartojimas yra svarbus įsiminimo mechanizmas, tačiau artėjant žiemos atostogoms ir linksmoms šventėms, mokiniams tokia monotoniška veikla kelia norą prisigalvoti įvairių priežasčių, kad išsisuktų nuo namų darbų užduočių atlikimo.

     Prasidėjus Adventui, pasiūliau mokiniams kas dieną parašyti po gražų žodį. Kadangi žodžių ant durų vis daugėja, vaikams tenka juos kasdien perskaityti, kad įsitikintų, jog jų sugalvoto žodžio dar niekas neparašė. Žiūrėdama į nuolat prie klasės durų besibūriuojančius vaikus supratau, kad keturias Advento savaites mano mokiniai kasdien kartoja gerumo mokančius žodžius, kuriuos, tegu ir ne visus, atsimins ir praturtins savo žodyną bei pripildys mintis gerumu.

Raidės užrašui ant durų

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s