Klasės naujienos 2015–2016

2016-03-14

KAS SAKĖ, KAD ŠVĘSTI NUO PIRMADIENIO NEPADORU?

KAS SAKĖ, KAD NEĮMANOMA SUDERINTI DARBO SU MALONUMU?

 

2015-12-23

KAIP MES LAUKĖME KALĖDŲ

     Paskutinė prieššventinė savaitė buvo kupina linksmybių, naujų ispūdžių ir net magijos.

     Parodę tėvams modernią Salomėjos Nėries eilėraščio „Senelės pasaka“ inscenizaciją, kitą dieną išplaukėme į jūrų muziejų, kur mūsų laukė didelis siurprizas – net iš Ispanijos atkeliavęs kvietimas padėti delfinams kovoti su Kalėdų nemėgstančiu Grinču ir papietauti jaukioje, spalvingoje delfinariumo kavinukėje.

     Kūčių išvakarėse pakviečiau savo auklėtinius į šventinę lietuvių kalbos pamoką. Pakartoję lietuvių liaudies tautosakos klasifikaciją, pasinėrėme į dar vieną iš senovės atkeliavusią kūrybos rūšį – burtus ir užkalbėjimus. Šešėliuose, vaško liejiniuose, po puodeliais paslėptuose daiktuose, numesto bato kryptyje mokiniai ieškojo paslėptų prasmių, padėjusių praskleisti ateities uždangą ir sužinoti, kas jų laukia 2016 metais.

     O kol Naujieji metai dar neatėjo, vaišinomės įprasta, bet visų labai mėgstama pica🙂

2015-11-22

KAUNO VYTAUTO DIDŽIOJO UNIVERSITETE VYKUSIO GLOBALAUS ŠVIETIMO RENGINIO „IŠŠŪKIS (NE)LYGYBEI“ ATSTOVAI IŠ KLAIPĖDOS

2015-11-17

GERAS PAVYZDYS TIEMS, KURIE PAMIRŠO ARBA NESKAITĖ MŪSŲ SKELBIMO…  

Žinodami, kad geras pavyzdys visada užkrečia, skubame dalintis nuotraukomis, kuriose užfiksuota, kaip devintokai pakuoja kalėdines dekoracijas, Maltos ordino narių pagalba iškeliausiančias į krizių centrus. Juk ir ten netrukus bus švenčiamos Kalėdos, todėl mes galime jas padaryti puošnesnėmis ir labiau spindinčiomis.

DALINKIMĖS GERUMU!

2015-11-10

BALTŲ ŽENKLAI IR SIMBOLIAI

      Etnografinių regionų metus devintokai užbaigė mandalų piešimu. Nors specialistai sako, kad mandaloje atsiskleidžia ją kuriančio žmogaus dabartis ir ateitis bei rekomenduoja piešiant išsižadėti praeities, mokinių mandalose praeitis atgijo, nes jie ant pajūryje rastų akmenų perkėlė senųjų baltų ženklus ir simbolius.

Kadangi mandalų šaknys slypi gamtoje, nestebina, kad mokiniai savo kūriniams dažniausiai rinkosi saulės, vandens, medžio simbolius. Paslaptingas baltų pasaulis mandalose sušvito įvairiomis spalvomis, nors mūsų protėviai mėgo tamsesnes, santūresnes spalvas. Tačiau šį kartą mokinių kūrybiškumas nebuvo slopinamas, nes kartu su baltų mitologijos temos įtvirtinimu, jiems buvo suteikta galimybė pasinerti į meno terapijos teikiamas emocijas.

2015-10-16

JUBILIEJINIS REKORDAS!

    Paskutinę mokyklos jubiliejaus šventės dieną pasiekėme svarbų rekordą! Visa 9 klasė – ir mokiniai ir klasės vadovė – buvo apdovanota Klaipėdos Litorinos mokyklos direktorės padėkomis už sportinius laimėjimus, dalyvavimus projektinėse veiklose, mokyklos vardo garsinimą įvairiuose renginiuose, novatoriškus darbus ir norą padaryti mokyklą dar gražesnę, jaukesnę, draugiškesnę!

     Gaila, kad šventėje negalėjo dalyvauti Lukas, bet padėka jam ir raudonas rožės žiedas kantriai laukia savo šeimininko direktorės kabinete.   

2015-10-12

PYRAGAIS KVEPIANTI DIENA

     Jei skaitėte švedų rašytojos Astridos Lindgren knygą apie „Karlsoną, kuris gyvena ant stogo“, šiandien mokykloje būtumėte pasijutę taip, kaip svajojo mielasis storulis su propeleriu ant nugaros – švęsti gimtadienį su viena žvakute ir daugybe tortų.

Mokinių ir jų tėvelių dėka visa mokykla kvepėjo pyragais, pyragaičiais, sausainiais, keksiukais, vafliais, spurgomis ir kitokiais skanėstais, kurių net pavadinimų nežinau. Šitoje skanumynų krūvoje puikavosi ir mano mergaičių kepiniai. Ačiū Vitalijai už gaivų pyragą su kiviais. Dėkoju Veronikai už minkštutes spurgas, aplietas šokoladu, nors niekaip negaliu įsivaizduoti, kaip mano mergaitė kepė jas, nes penktadienį jos dešinė ranka buvo įkišta į kietą ir nepatogų gipsą. Ačiū ir Gretai už šokoladinį tortą, papuoštą saldžiais skaičiais, sufleruojančiais, kad šiandien mokykla švenčia savo dvidešimtąjį gimtadienį.

Nuoširdžiai dėkoju ir Jums, gerbiami tėveliai, kad sekmadienį kartu su dukromis maišėte, minkėte, kepėte ir puošėte gardžius pyragus!

2015-10-05

MANO MOKYTOJAI

      Seniai bejutau tokį malonumą, eidama atsiimti padėkos rašto. Jį užsidirbau stropiai atlikdama naujųjų mokytojų – Tarptautinės mokytojų dienos organizatorių – užduotis.

     Smagiausia buvo tai, kad organizatorių branduolys buvo mano auklėtiniai: Veronika, Vitalija, Greta ir Lukas. Kadangi Greta pirmadieniais neturi galimybės atvažiuoti į pirmas pamokas, jai teko nelengvos pareigos – prižiūrėti pertraukų metu visus mokinius. Ir mažus, ir didelius, kurie šiandien buvo ypatingai neklausantys, Gretai suvaldyti padėjo mūsų santūrusis Lukas. Sportiškam vaikinui nereikėjo ypatingų pastangų, vien nuo jo žvilgsnio norėjosi nurimti ir paklusti mokyklos taisyklėms.

     Bet atsakingiausios pareigos teko naujiesiems vadovams – direktorei Veronikai ir jos pavaduotojai Vitalijai. Merginoms buvo nelengva, nes joms reikėjo ne tik vadovauti, bet ir pasiruošti pamokoms, kadangi viena jų tapo lietuvių kalbos mokytoja, o kita mokė lietuvių gestų kalbos.

     Prisipažinsiu, buvo be galo įdomu stebėti savo vaikus. Ypatingai pradžiugino Veronika, kadangi lietuvių kalbos pamokose savo mergaitės manierose, judesiuose, gestuose, jos pasirinktuose darbo metoduose, medžiagos pateikimo būduose pažinau… save😀

     Ačiū, vaikai, už gražią šventę, gerą nuotaiką, padėkos raštą, gėles, saldainius ir tuos žodžius, kurie man tiek daug reiškia. IR AŠ JUS LABAI STIPRIAI MYLIU! 

2015-09

AR NEPAMIRŠOTE, KAIP REIKIA ELGTIS MOKYKLOJE?

     Šis klausimas buvo skirtas mano auklėtiniams, kurie praėjusiais metais MOKSLADRAUGIO padedami sukūrė rimtas ir įpareigojančias klasės taisykles. Vaikams buvo pasiūlyta peržiūrėti taisykles ir sąžiningai įvertinti jų vykdymo rezultatus. Džiugu, kad mokiniai neveidmainiavo ir atvirai prisipažino ne kartą sulaužę duotą pažadą sau, MOKSLADRAUGIUI ir visiems klasės draugams. Liūdna, kad iš penkiolikos taisyklių buvo įvykdytos tik penkios.

     Negana to, kad net trečdalio taisyklių nepavyko laikytis, MOKSLADRAUGIS atnešė dar daugiau įsipareigojimų, leidimų ir draudimų. Suskirstę galimo ir negalimo elgesio mokykloje korteles, mokiniai praėjusių mokslo metų rezultatus perkėlė į diagramą. Raudonumu užlietas diagramos skritulys leido ne tik įsivertinti savo klasės elgesį, bet ir prisiminti aštuntoje klasėje eitas temas apie trupmeninius skaitvardžius.

Po tokios produktyvios veiklos pagalvojau, kad lietuvių kalbos integravimas į pirmąsias klasės valandėles mano klasėje jau tampa tradicija (žr. „Į pagalbą klasės vadovui“)🙂

koreguotas kvietimas 2

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s